Onze prijzen

Veelgestelde Vragen

Hoe wordt de maandelijkse fee berekend?

De maandelijkse fee voor je situatie wordt berekend op basis van een besparing prognose. Deze wordt vastgesteld door één van onze adviseurs. Hij/zij bepaalt de potentiële besparing in een verwarmings inspectie en kennismakingsgesprek. Je ontvangt vervolgens een offerte voor je situatie met daarin jouw maandelijkse fee voor het eerste jaar.

Hoe wordt de gerealiseerde besparing berekend?

Voor het berekenen van de gerealiseerde besparing bestaat de zogenaamde ‘graaddagenmethode’ om de weersinvloeden mee te nemen in het berekenen van de besparing. Onze berekeningen zijn een op een na te rekenen.

Lees hier meer over de manier hoe we dit berekenen.

Hoe snel wordt een Hero geïnstalleerd?

Nadat wij met jou een akkoord hebben bereikt over de offerte ontvang je een factuur. Binnen twee weken na het voldoen van de betaling vindt de installatie plaats.

Bij opdrachten van meer dan vier installaties kan de levertijd afwijken.

Wat kan ik allemaal zien op het dashboard?

Op het dashboard staan onder andere de volgende functies:

  • Hero status: online, offline
  • Een tijdschema
  • Alle data die wij onttrekken uit jouw verwarmingsinstallatie
  • Inzicht in weer-sturing
  • Facturen
  • Persoonlijke informatie

Kijk hier voor meer informatie over het dashboard.

Als Hero stuk gaat, hoe snel wordt het dan gerepareerd/vervangen?

Als de Hero stuk gaat dragen wij zorg voor de vervanging. In het geval dat het defect voor comfortproblemen zorgt wordt dit binnen 24 uur opgelost. Echter: Werkt de verwarming ook zonder Hero, dan wordt Hero binnen vier werkdagen opnieuw in werking gesteld.

Ik ontvang graag informatie

Wij vertellen je graag meer.

Onze voorwaarden

Je bent altijd up-to-date!

Hero Balancer is voornamelijk een software product. Als wij nieuwe functies ontwikkelen update je installatie ook. Net als hoe bijvoorbeeld je telefoon dat doet.

Wij herijken de maandelijkse kosten na een jaar

Een jaar na installatie hereiken we de maandelijkse kosten op basis van de gerealiseerde besparing.

Hero verhuist mee!

Je verwarmingsinstallatie aan vervanging toe? Hero Balancer verhuist kosteloos mee naar de nieuwe installatie.

Hoe gaan wij te werk?

Verwarmings-

diagnose

Voorstel voor optimalisatie

Akkoord op voorstel

Installatie Hero Balancer

Oplevering dashboard

Contact met ons opnemen

Warm geworden van de Hero Balancer? Laten we samen kijken naar jouw verwarmingsinstallatie!

T: 0229 769 009          M: welcome@herobalancer.nl

Contactformulier