Onze prijzen

Veelgestelde Vragen

Hoe wordt de maandelijkse fee berekend?

De maandelijkse fee voor uw situatie wordt berekend op basis van een besparingsprognose. Deze wordt vastgesteld één van onze adviseurs, hij/zij bepaald de potentiele besparing in een verwarmingsinspectie en kennismakingsgesprek. U ontvangt vervolgens een offerte voor uw situatie met daarin uw maandelijkse fee voor het eerste jaar.

Hoe wordt de gerealiseerde besparing berekend?

Voor het berekenen van de gerealiseerde besparing bestaat de zogenaamde “graaddagen methodiek” om de weersinvloeden mee te nemen in het berekenen van de besparing. Onze berekeningen zijn 1 op 1 na te rekenen.

Lees hier meer over de manier hoe we dit berekenen.

Hoe snel wordt een Hero geinstalleerd?

Nadat wij met u akkoord bevinden over de offerte ontvangt u een factuur. Binnen twee weken na het voldoen van de betaling vind de installatie plaats.

Bij opdrachten van meer dan 4 installaties kan de levertijd afwijken.

Wat kan ik allemaal zien op het dashboard?

In het dashboard staan onder andere de volgende functies:

  • Hero status: online, offline
  • Een tijdschema
  • Alle data die wij onttrekken uit jouw verwarmingsinstallatie
  • Inzicht in weer-sturing
  • Facturen
  • Persoonlijke informatie

Kijk hier voor meer informatie over het dashboard.

Als De Hero stuk gaat, hoe snel wordt die dan gerepareerd/vervangen?

Als de Hero stuk gaat dragen wij zorg voor de vervanging. In het geval dat het defect voor comfort problemen zorgt wordt dit binnen 24 uur opgelost. Echter werkt de verwarming ook zonder Hero, indien dit het geval is wordt de Hero binnen 4 werkdagen opnieuw in werking gesteld.

Ik ontvang graag informatie

Wij vertellen u graag meer.

Onze voorwaarden

U bent altijd up-to-date!

Hero Balancer is voornamelijk een software product. Als wij nieuwe functies ontwikkelen update uw installatie ook. Net als bijvoorbeeld uw telefoon doet.

Wij herijken de maandelijkse kosten na 1 jaar

1 jaar na installatie hereiken we de maandelijkse kosten op basis van de gerealiseerde besparing.

Hero verhuist mee!

Uw verwarmingsinstallatie aan vervanging toe? Hero Balancer verhuist kosteloos mee naar de nieuwe installatie.

Hoe gaan wij te werk?

Verwarmings-

diagnose

Voorstel voor optimalisatie

Akkoord op voorstel

Installatie Hero Balancer

Oplevering dashboard

Contact met ons opnemen

Warm geworden van de Hero Balancer? Laten we samen kijken naar uw verwarmingsinstallatie!

T: 0229 769 009          M: welcome@herobalancer.nl

Contactformulier